Vannaerobic

Vann gir et behagelig og skånsomt treningsmiljø som passer de aller fleste; utrente, godt trente, kvinner og menn.

Hvordan foregår treningen:

Vannaerobic foregår på vann i skulderhøyde, noe som passer for de fleste, enten du er sofa- mosjonist, godt trent, overvektig, gravid, har bløtvevsskader eller bare veldig lei av treningsapparater.

Vi bruker musikk og flytepølser. Timen varer ca 45 minutter. Timene består av både en kondisjonsdel som for eksempel løping eller sykling og en styrkedel hvor vi tar for oss de største muskelgruppene.

Vanntrening gir liten eller ingen belastning på leddene samtidig som du får økt smidighet og bevegelighet. Vi setter sammen øvelser som utfordrer og øker koordinasjonsevnen og balanse. Vårt mål er at du skal ha det gøy og glede deg over å kunne være i bevegelse i et inspirerende miljø, uansett form og fysisk tilstand.

Vanntrening er GØY! Her er det bare å hoppe i det!

Drop-in time og gratis for alle medlemmer.

Timeplan:

Mandag kl 19.30 – 20.15 Instruktør: Sylvia Lohr

Tirsdag: kl 15.00 – 15.45 Instruktør: Siw Oddrun Wigen

Torsdag kl 14.00 – 14.45 Instruktør: Siw Oddrun Wigen